pure-employer-branding

Naast onze ervaring in promotionele items zijn, hebben we uitgebreide expertise op het gebied van merchandising. Grootste verschil ten opzichte van promotionele artikelen is dat de merchandise producten met de naam van het merk worden verkocht in plaats van in een actie mechanisme als premium wordt geplaatst. Dit betekend dat het van nog groter belang is dat datgene wat we afspreken met betrekking tot kwaliteitseisen en uitvoeringen ook echt gerealiseerd wordt.

Onze energie richten we niet alleen op sourcing, maar vooral ook in het samenstellen van evenwichtig elkaar onderling versterkend assortiment. De kracht van een goede merchandise portfolio ligt in een juiste balans tussen zogenaamde money makers en satellieten die niet zo zeer rendement maken maar de aandacht trekken en het merk versterken. Veel (persoons)merken maken nog geen of onvoldoende gebruik van de merchandise mogelijkheden. Het mes snijdt bij merchandising aan twee kanten. Het merk wordt versterkt en er ontstaat een nieuw profit center.

We delen graag met u wat onze ervaringen zijn en onderzoeken vervolgens wat mogelijk is om de populariteit van uw merk of persoonlijkheid commercieel te exploiteren.